HTML

A támla nélküli szék

Amikor véget ért a rendszerváltás, és kialakult a Magyar Köztársaság közjogi rendszere, és Magyarország csatlakozott az Európai Unióhoz, akkor sokan, akik részt vettünk ebben a kalandban, nyugodtan hátradőltünk a székünkben. Most a földről látjuk csak tisztán, hogy nem volt támla. (Moderálási elv: Hörgő-morgó kisebbrendűségben szenvedő trollok repülnek. Csúnyán lehet beszélni, de a gyalázkodó repül. Ez a blog nem köpőcsésze. Aki a blogger személyét cinkeli, az nem azért repül, mert nem szívelem a kritikát, hanem azért, mert ez a blog a posztokról szól és nem az írójáról. )

Friss topikok

  • white999: @a nagy hohohorgász: Miből kellene nagyokos? Az analfabta cigányokat pénzért szavazni vivő kocsik ... (2022.04.04. 20:56) Az ellenzék Orbán szuszpenzora
  • ez a nevem senki: index.hu/belfold/2022/03/08/zavecz-orban-a-legnepszerubb-marki-zayt-a-szovetsegesei-is-elozik/ (2022.03.08. 18:08) Csikorgó szélpáva
  • tapló II.: Éljen dr. Orbán Viktor! (2021.04.20. 10:50) Cvikipuszi
  • mojoking77: @jozsef_4: Na és? Téged zavar, ha egy általad nem is ismert ember homoszexuális? Nem mondta még se... (2020.12.06. 11:23) Hitler, Gestapo, fedáksári
  • Belagar: Nézd, a szerzői joggal kapcsolatos problémák ismertek. Mondok egy életszerűt is: metálban utazó ko... (2019.04.17. 17:43) A nagy szellemi tulajdon humbug

Mondhatta volna szebben kis lovag!

2014.04.17. 15:55 Annyátok

Jó, hát akkor itt fogunk élni

 

Jó, hát akkor itt fogunk élni.

/Megáll az idő/

 

   

    Van egy-két érdekes mellékterméke április 6-ának. Például az, hogy megújult erővel jönnek, akik ilyenkor jönni szoktak. Lobogtatják az új tankönyveket, amit megszavaztak, hogy mégis lapos a Föld és Orbán tartja még azt a négy teknőst is, akik meg a Földet tarják. Mutatják az eredményt, hogy lám, csak igazuk volt. Beérett a tudás, pecsétlik a bizonyítvány.

   Biztos, hogy nem lesz elég érv velük szemben, hogy a Földet nem is teknősök, hanem elefántok tartják. Ne legyenek illúzióink, már régen a gondolkodó ember az igazi ellenfél mindkét oldalon. Ez nem azt jelenti, hogy az egyik kutya, a másik eb, mert míg a populista jobb szerint a gondolkodás káros a haladásra, írtja a cseléd-hajlamot, addig a populista bal szerint a gondolkodás kritikai mellékhatása csökkenti a harci kedvet, elriasztja és elkedvetleníti, a balos zombisereget, akik legyőzhetnék a haladáselleneseket. Hülyéket csak hülyékkel lehet szerintük felapríttatni. Mesterházy, meg a Török nevű selmeczi-zsigó szerint jobb, ha a munkásököl odacsap, ahova köll, azaz mindenhova.

 

A társadalom kudarca

 

   A magyar társadalom, a parlamentáris demokrácia kudarca és egyben a politika csődje abból fakad, hogy egyszerűen szólva fordítva ülünk a lovon. Nem társadalmi csoportok képviselnek gondolatokat, érdekeket, értékeket, amiket aztán politikai pártjaikban artikulálnak, hanem politikai pártok, vállalkozásszerűen keresik, kutatják a társadalom többségi igényeit, amit aztán képviselhetnének. A pártok keresnek választókat és nem a szavazók választanak pártokat. Ebből az következik, hogy csak populista (tévesen balos) pártok versengenek a szavazatokért. Nincs kapitalista, liberális, kommunista, kalóz, vicc, meleg stb. párt, de még irányzat sem. Még a fasiszták is cicákkal kampányolnak. Isaura felszabadítására gyűjtő nép maradtunk.

 

Mesterházynak mennie kell

 

    Az, hogy nem a teljes apátia, hanem inkább a düh kerítette hatalmába az ellenzék jó részét a választási eredmény után, az annak köszönhető, hogy Bajnaiból politikus, szónok és államférfi lett az országjárás alatt, illetve a DK és Gyurcsány bebizonyította, hogy jobb, ha az emberek a szemüknek, a fülüknek és az eszüknek hisznek, mint a mindent ellepő propagandának. Ugyan Schiffer és a maradék LMP még makacsul ragaszkodik ahhoz, hogy Orbánt Gyurcsánynak köszönhetjük és innen is látszik, hogy egykutyák, de ez kezd olybá tetszeni, mintha Petőfit okolnánk Haynauért. Egyfelől marhaság, másfelől aljasság.

 
MESTERHAZIIsaura.jpg Mesterházy Isaura népét választotta, a szappanoperák, Fásy mulatók butulásra éhes tömegeit. Ezt bizonyítja rettenetes nyolc pontja és butáskodó hangütése. A függöny mögött meg bólogatnak, hogy hát sajnos ez kell a népnek, látjátok, Orbán tudja. Csakhogy Orbánt orbanisztánban legyőzni lehetetlen. Amikor 2012 őszén Bajnai berúgta az ajtót, majd téblábolni kezdett a bejárat előtt, akkor Mesterházy beosont rajta. Pedig akkor még a Bajnai tábor megelőzte az MSZP-t, a trend pedig egyértelmű volt, Bajnaival van remény, Orbán legyőzhető. Mesterházy azonban kijelentette, hogy ha van remény, akkor az egyedül őt illeti meg. A Bajnai stáb első égbekiáltó hibája az volt, hogy a válságkezelő volt miniszterelnökkel elhitették, hogy csak egy technokrata megfejtő ember, akit az értelmiség (MSZP-sen szólva Konrád György) addig unszolt, amíg oda nem ment, hogy kihúzza a pöcegödörből az ellenzéket. Mesterházy pedig kikiáltott neki, hogy nem oda Buda, ugorj pajtás te is mellénk a szarba, aztán majd kimászok én egymás vállán.

   A stáb meg bólogatott, úgyhogy így is lett. Bajnaival együtt az MSZP-s emésztőbe került a kormányváltás ígérete, Mesterházy Bajnai vállán kimászott a gödörből és elhitte, hogy már az egekben is van. Így repült el másfél év, mire Bajnai is összeszedte magát, az ellenzék (és Konrád György) pedig a Műegyetemnél megüzente Mesterházynak, hogy semmire sem tartja. Éppen, hogy nem dobálták meg tojással. Az ezt követő kényszerű egyezkedés már nem a kormányképességről, a rendszerkritikáról, hanem a bizánci típusú kamarillázásokról, választóköri szavazatok adataiból levont esélylatolgatásokról és alkudozásokról szólt. A vége az lett, hogy szavazzatok Orbán ellen, mert százezer lesz a minimálbér, meg a Fidesz különben is rossz, a Jobbik meg nem létezik. Naná, hogy megbuktak. Most meg még úgy is érzik a Török nevű selmeczi-zsigók, hogy mindez a kikényszerített összefogás és Konrád György műve. Ez azonban semmi másra nem bizonyíték, mint arra, hogy ha valaki egy magát szocialistának nevező politikust lát, az meneküljön fejvesztve.

 

A Jobbik létezik

 

   Az, hogy mikor csábul el egy nép a fasiszta és náci eszmékre már a történelemből tudni lehet. Egyszerű a képlet: ha a kispolgárok alatt meginog a talaj. Ezt a trendet nem lehet megállítani, csak ha a kiváltó ok megszűnik, azaz beköszönt a prosperitás, akkor hal el a düh és a rettegés. Ellenkező esetben kataklizma lesz, mert veszett kutyát tartani otthon mindig ugyanazzal a következménnyel jár. A kormánypárt és az ellenzék ebben az egyben egyetértett, hogy karanténba zárják a Jobbikot. Ha felütik az értelmező szótárt, akkor tudhatták volna, hogy a karantén olyan intézmény, aminek egyetlen kijáratát szigorúan őrzik, hogy a ragály ne tudjon elterjedni. A pusztába kitaszított tömeg semmi esetre sem nevezhető karanténba zártnak, ugyanis szabad közlekedése volt a civilizáció felé, pénze pedig rengeteg, hála a keleti bukszanyitásnak. A kór elterjedt és minél kilátástalanabb, áporodottabb a légkör, annál jobban fertőz. Ellenszere a higiénia, aminek feltétele a jólét.

 

Szigetvárinak mennie kell

 

   Szegény Szigetvári Viktor (meg talán Gulyás és Juhász) képviselik mindazt, ami okolható Bajnai és ez által az ellenzék kudarcaként. Működésük iskolapéldája a stratégák nélküli szervezet összeomlásának, amikor taktikusok veszik át az irányítást. Bajnai színrelépésének egyetlen értelme az lett volna, hogy egy hiteles, jó szándékú és jólelkű ember képviselje az ellenzéket. Szigetváriék azonban elfogadták Mesterházy követelését, hogy Bajnai sétáljon bele a csapdába és egyike legyen a szocialisták kegyeiért versengő törpéknek. Nem ez volt Szigetvári utolsó tévedése. Ugyanilyen ostobaság volt, hogy az abszurd választási rendszert lényegében elfogadta, sőt, képes volt kiagyalni egy olyan elméleti konstellációt, amiben úgymond még az ellenzék hasznára is lehet fordítani az aránytalan számítási módot. Ő is Orbán térfelén akarta megnyeri a csatát, ezért aztán elfelejtették beszerezni a nyugati közvélemény és politika ítéletét a hazug választási rendszerről. Ám Szigetvári ámokfutása tovább folytatódott.

   Amikor az általa is elfogadott szabályok szerint alaposan kikapott az ellenzék, akkor utána nekiment a szabálykönyvnek, hogy az igazságtalan. Ezzel persze azt hinnénk, hogy kiderült róla, hogy csapnivaló politikus, de még taktikusnak is kutyaütő. De nem, ennél jóval nagyobb kárt okozott, immár taktikai szinten is.

   Ugyanis Orbán az első adandó alkalommal, amikor úgy ítéli meg, hogy csak az arányos választási rendszerrel mérsékelheti a rá váró kudarcot, akkor Szigetvárira hivatkozva fogja követelni az ellenzéktől, hogy szavazza meg a saját javaslatát. Azt ugyanis nem nehéz kiszámolni, hogy csak a jelenlegi választórendszerrel lehet elérni olyan demokratikus felhatalmazást, amellyel lebontható a rendszer. Orbán hazardírozott és bejöttek neki a cinkelt lapok.

   Ugyanakkor egy elkötelezett demokrata a választási rendszert nem bizergálja, csak olyan távolságból, amelyik nem változtatja meg azokat a szabályokat, amelyekkel őt magát megválasztották. Egyszerűbben szólva, a választási rendszer csak a következő választás utáni választáskor módosulhat lényegében. Mindenkit olyan feltételekkel kell újramérni, mint amilyen feltételekkel ő maga játékba került. Civilizált országok pl. Németország ezt elég normálisan megoldotta.

   Ha az ellenzék elfogadja, hogy bármely elvi kérdésből taktikai kérdést lehet csinálni, ha elfogadja azt a gyakorlatot, hogy a választók halak, a pártok halászhajók, amelyek akkor sikeresek, ha olyan hálót használnak, amin a legtöbb hal fennakad, akkor az fog történni, hogy a halak kipusztulnak, vagy odébb állnak, a halászhajókból meg egymást ölő kalózhajók lesznek. Lehet, hogy már meg is történt.

Na, dőljünk hátra.

 

56 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tamlanelkuliszek.blog.hu/api/trackback/id/tr486048436

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balt 2014.04.18. 08:48:57

"Pedig akkor még a Bajnai tábor megelőzte az MSZP-t"

Ez mondjuk egy ordas nagy kamu, de majd a zEP választás rámutat a fejlődési vektorra. :)

Balt 2014.04.18. 08:54:29

"Most meg még úgy is érzik a Török nevű selmeczi-zsigók, hogy mindez a kikényszerített összefogás és Konrád György műve."

Mert egyértelműen annak látszik még kívülről is. Kezdve az "egy a Szárszóval", át a konspirációs lakásokon (F. Iváné:
444.hu/2014/01/08/a-mutans-kommunista-zombik-lazadasa-17-resz), befejezve(?) Zsorzsi Konrad főpolgi kelöléséig.

Balt 2014.04.18. 08:59:41

"ezért aztán elfelejtették beszerezni a nyugati közvélemény és politika ítéletét a hazug választási rendszerről"

Hogy a teljesen inkompetens Scheppele helyett magát Bajnait idézzük, innen a fentiekben emelt szobortalapzat tövéből:
Standard – Bajnai-interjú: "az ország továbbra is demokrácia"
www.galamuscsoport.hu/tartalom/cikk/201119

Blogger Géza 2014.04.18. 08:59:57

" Pedig akkor még a Bajnai tábor megelőzte az MSZP-t, " ez nem tudom, melyik bolygón volt...

Segna 2014.04.18. 09:11:46

Tetszett. Sajnos. Szeretném azt mondani, hogy de nem... de nem tudom.

Blogger Géza 2014.04.18. 09:22:24

"Bajnai színrelépésének egyetlen értelme az lett volna, hogy egy hiteles, jó szándékú és jólelkű ember képviselje az ellenzéket. " Sajnos ehhez mást kellett volna találniuk. A Hajdú-Bét ügy óta elég nehéz őt jólelkűnek tartani, a kormányzati ténykedése alatt bekövetkezett kb 20%os eladósodás-növekedés után pedig mitől lenne hiteles? OK, szó szerint az, IMF-hiteles, de ez talán kevés... Pont egy volt miniszterelnök akar fellépni demagóg módon az egész politikai elit ellen? Amelynek ő évekig része volt? Ennél még Dopeman is hitelesebb akkor már.

Szabó Emma 2014.04.18. 09:32:37

Ez a cikk pontosan arról szól, hogy miként juttatta hazánkat ide Blogger Géza meg a tükörképei. Fizetett trollok és aljas gazemberek még a párbeszéd lehetőségét is el akarják venni a többiektől.

Szabó Emma 2014.04.18. 09:37:45

"A pártok keresnek választókat és nem a szavazók választanak pártokat. Ebből az következik, hogy csak populista (tévesen balos) pártok versengenek a szavazatokért. Nincs kapitalista, liberális, kommunista, kalóz, vicc, meleg stb. párt, de még irányzat sem. Még a fasiszták is cicákkal kampányolnak. Isaura felszabadítására gyűjtő nép maradtunk." LOL

high up! 2014.04.18. 09:41:07

80% ÁTLAGHÜLYEMAGYAR országa vagyunk.
A magyar nép 80%-ának az IQ-ja nem haladja meg a nyugat-európai 15 éves gyerekek átlag IQ-ját.

Ezt rendre ki is használják a hatalomba került pártok. Volt itt 3 millió maszop ididóta, ezeket most felváltotta 3 millió fidióta meg egyéb Nemzeti Tenyészállat.
Tovaris Orbanescu meg már azon se fáradozik, hogy legalább ne ilyen látványosan szopassa a saját birkáit. De megteheti, mert az ő tábora is csupa PISA-károsult agyhalottból áll, akiknek nem a saját életük a fontos, hanem a vezér szellentései.

Ez a nép 1100 év óta nem érti a világot maga körül, 1100 éve rohan a fejlett világ után, de sose tudta utolérni. Az felzárkózás veszélye ebben a ciklusban se fog fenyegetni.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2014.04.18. 09:45:38

Bajnai gazdasági miniszterként vastagon benne volt az elkúrásban.
Az MSZP súlyos káderhiányát jelzi, hogy miniszterelnök lehetett.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.18. 09:47:05

Abszurd az ÖSSZES magyar politikai irányzat kényszeres próbálkozása az ország nyugatosítására. Mert ez van, csak a módszerek mások. A nyugati modell nyugaton is megy le, megy a szakadékba, ezt átvenni öngyilkosság, kb. mint 1989 végén belépni az MSZMP-be.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.18. 09:50:17

Bajnai az alkalmatlanság mintapéldája. Ő az a típus aki komolyan hiszi, hogy azért nincs az ország nyugati szinten, mert a kormány nem nyalja eléggé a nyugat seggét. Ez már volt, nem jött be. Ezért jött Orbán.

shm 2014.04.18. 09:56:26

""Medián: Bajnaiék verik az MSZP-t" az "ordas nagy hazugság" forrása"

Igen, emlékszünk. Ez volt az a Medián-felmérés, ami 'óriási meglepetésre' a felbukkanó Bjnai-mozgalmat bemérte 14%-ra, 'véletlenül' közvetlen azelőtt, hogy korábbi kutatási igazgatója, Karácsony Gergely vezetésével az LMP szoci-közeli szárnya megpróbálta megragadni a párt vezetését, és becsatornázni azt a Bajnai-project alá. A Medián az erről döntő pártkongresszus elé időzítve hozta ki a bpombasztikus eredményt (amit egyetlen más közvéleménykutatás sem erősített meg), majd gyorsan vissza is szállította 10%-ra, utána pedig egy ideig nem is mérte az Együttet, míg '13 januárjában vissza nem tért a többi kvk által jelzett 5-7% körüli eredményekhez.

A 14% nyilvávalóan egy ordas nagy kamu volt, azzal az egyetlen céllal, hogy az LMP kongresszus esetleg ingadozó tagjait meggyőzze arról, érdemes csatlakozniuk Gurcsány egykori jobbkezéhez.

"illetve a DK és Gyurcsány bebizonyította, hogy jobb, ha az emberek a szemüknek, a fülüknek és az eszüknek hisznek, mint a mindent ellepő propagandának."

Nem tudom, mit bizonyított be a Gyurcsány-szekta, hacsak nem azt, hogy nem feltétlenül kell ám elérni 5%-ot, be lehet ülni a parlamentbe úgy is, hogy egy nagyobb párt nyakába ülve is be tud slisszanni négy kis fodorgábor. A DK gyakorlatilag az MSZP KDNP-je.

"Bajnaiból politikus, szónok és államférfi lett az országjárás alatt"

A politikus, szónok és államférfi, aki megígérte 2015-re a német bérszintet:

static.168ora.hu/db/0E/8F/bajnai-anim-d0001CE8F74b8dc9a8c57.gif

Nem tudom, ennél mi lehetett volna égőbb, talán, ha még egy libát is szorít a hóna alá.

"Most meg még úgy is érzik a Török nevű selmeczi-zsigók, hogy mindez a kikényszerített összefogás és Konrád György műve."

Pedig, á, nem, dehogy:

444.hu/assets/sites/2/bmx.jpg

Novecento · http://novecento.blog.hu/ 2014.04.18. 09:56:40

Színtelen, szagtalan, önálló véleménnyel nem rendelkező végrehajtót keresett az IMF.
Így lett Bajnaiból miniszterelnök.

Bogyó 2 2014.04.18. 10:04:51

@Blogger Géza: Azért kíváncsi volnék, hogy miért nem lehet Bajnait jólelkűnek tartani a Hajdú-bét miatt. Mit is csinált egész pontosan?
Mi is az ő bűne? Mi is az amit senki nem tudott még bizonyítani bíróság előtt, mert az összes ilyen pert megnyerte?
Nem lehet, hogy ez is csak egy karaktergyilkossági lejáratókampány mára már kitörölhetetlenül ráégetett képe?

Írd már le, hogy mit mulasztott el ott Bajnai mit kellett volna tennie és mi az amit nem tett meg?
Mert én úgy tudom, a Hajdú-bét nem fizetett. Mert nem tudott. Többek között azért nem, mert a Fidesz-kormány verseny előnybe hozta a konkurrenst. Nem ő volt a Hajdú-Bét ügyvezetője, nem ő kötötte a libás emberekkel a szerződést. Mint az egyik tulajdonos cég vezetője oda kellett volna fordítani annak a cégnek az összes vagyonát? Ezt kellett volna elvárni tőle? Mert ilyen alapon a magyar társasági jogból el kellene törölni a kft-ket.
Vagy mi a pontos történet szerinted? Tényleg kíváncsi volnék, miért hibáztatható Bajnai és ha igen, akkor miért nem ítélték el.

Blogger Géza 2014.04.18. 10:07:28

@Szabó Emma: :D :D :D Na, ezt is megértem, már én vagyok a felelős mindenért. Ez remek! :D Kiscicám, te azzal beszélgetsz, akivel akarsz, mit vennék én el tőled? Szerintem a józan eszedet vették el, de már korábban...

Bogyó 2 2014.04.18. 10:11:04

@novecento: Ez tipikusan balkáni felfogás. Miért kellene egy miniszterelnöknek olyan hű de színesnek lennie. Sanos azért, mert az emberek intellektusa nem terjed odáig, hogy az eszük szerint tegyék a dolgaikat, jól beszélő helyes emberek kellenek, pedig ezek totál lényegtelen tulajdonságok egy ország valódi vezetésénél. Cseszhetjük Orbán színességét. Cseszhetjük, hogy ő nem az IMF végrehajtója, hanem egy önkényúr, aki jóval magasabb kamatú dollárkötvényekből, a magánnyugdíjunk eltékozlásából, világbajnok ÁFá-ból finanszírozva szabja át az országot nem az IMF kívánalmai szerint, mert annak nem tetszene, hogy a haveri körnek játssza át a nemzeti erőforrásokat.
Tudod ki a svájci miniszterelnök? Vagy a svéd? nem annyira színes egyéniségek, úgy tűnik. Köszönöm szépen, de nekem jobb lenne egy a dolgát normálisan végző, hozzáértő szürke szakember, mint egy színes politikai kalandor az ország élén.

Blogger Géza 2014.04.18. 10:11:05

@Bogyó 2: Részt vett a vállat megszüntetésében olyan módon, amely sok kisegzisztencia tönkremenetelét és egyesek öngyilkosságát okozta.

És hogy egy ellenpéldát mondjak: a SAMSUNG is megszünteti a gödi gyárát, de mégis rendezetten, szerintem senki nem lesz öngyilkos. Lehet ez így is, emberbarát módon, kulturáltan.

shm 2014.04.18. 10:13:21

"A Népszava úgy tudja, hogy Bajnai Gordon a múlt héten találkozott Fischer Iván lakásán Bitó László író, orvoskutató mellett többek között Heller Ágnes filozófussal, Konrád György íróval, Radnóti Sándor esztétával, Parti Nagy Lajos és Závada Pál írókkal. Egyebek között az ő javaslatukra döntött Bajnai úgy, hogy mégis összefekszik Gyurcsánnyal."

Ennyi. Ha Gyurcsányt kihagyták volna, az valószínűleg a parlamentből való kiesésével, végleges politikai halálával járt volna, ezt a z utódpárti "értelmiség" nem hagyhatta, hiszen a betyárkasszákat nyilván nem az olyan bohócok kezelik, mint Bajnai vagy Mesterházy.

Amíg Gyurcsány aktív, nem lesz az elkúrással szemben pozícionált baloldal, és amíg nem lesz ilyen, addig nem lesz a törzsbázison kívül bárkit megszólítani képes baloldal sem. Orbán röhögcsélve kávézgat. Gyurcsány tényleg lottóötösnek bizonyult.

Annyátok 2014.04.18. 10:17:38

Igen, Gyurcsánnyal az a baj, hogy van. Ha majd nem lesz, akkor Bajnaival lesz az a baj, hogy van. Ha majd nem lesz, akkor Konrád György a következő.... Csak a baj van.

Bogyó 2 2014.04.18. 10:32:25

"Hülyéket csak hülyékkel lehet szerintük felapríttatni."
Pedig nagyon úgy tűnik, hogy ez tényleg csak így megy itt.

"Amikor 2012 őszén Bajnai berúgta az ajtót,"
Szerintem erre senki nem így emlékszik. Csak ment a nagy találgatás és ő végül kiállt a nyilvánosság elé, de meglehetősen rossz fellépéssel. Ebben az országban ez nem megy. Több hibát is elkövetett a kampányban. Már akkor feleslegesnek tartottam fellépnie, neki fokoznia kellett volna a várakozást, sokkal jobb lett volna most ősztől belendülnie. Lejáratódott, elhasználódott. Ritkábban kellett volna megszólalnia, lebegtetni a visszatérését, hogy a közmédia se tudja kire zúdítsa az össztüzet. Mert először őt támadták, aztán Gyurcsányt, végül Mesterházyt a Simon-üggyel. Így nem nyerhetett. értem én, hogy az MSZP nem állt mögötte, de amíg ott nem tudta magát elfogadtatni, addig kár volt elindulnia, így már a jövőbeni esélyei is el vannak szúrva.

Kivlov 2014.04.18. 10:35:50

@Bogyó 2:
pontosan. hülyét csinált magából. azért nyitott 15%-kal a "pártja", mert az emberek egy harmadik utas, kvázi független, szakértői politikát vártak tőle. ez mind össze is omlott, amikor befeküdt az emeszpének. ezt még fokozta azzal, hogy elkezdte az emeszpé idióta, logikátlan, totális baromság "programjá" ismételgetni. le is amortizálta magát teljesen...

Bogyó 2 2014.04.18. 10:37:40

@Blogger Géza: Hát ez nem túl konkrét. Mi az, hogy "részt vett a vállalat megszüntetésében oly módon"
Szerződést szegtek? Nem fizettek ki jogos juttatásokat? Mi az amit nem tettek meg a gödiek meg igen?

Novecento · http://novecento.blog.hu/ 2014.04.18. 10:41:00

@Bogyó 2: Két külön dolog a bíróság ítélete és a társadalom ítélete.
Nyerhet Bajnai akárhány pert, ha az emberek közben mégis úgy érzik, hogy tisztességtelenség történt.
Senkit nem ítéltek el a bíróságok, az ország szétrablásáért, de ettől még a társadalom úgy érzi, hogy a rablás megtörtént.

index.hu/gazdasag/vilag/2012/07/23/offshore/

nyuggernyúzó 2014.04.18. 10:41:15

A magyar társadalomnak pont ezek a pártok a megfelelőek. Rezsit csökkentenek, nyugdíjat védenek, pálinkát adnak. Most már a kedves vezető hátizsákját is meg lehet nézni a múzeumban. Az, hogy a születésszám folyamatosan esik, egy középosztálybeli család nem tud 2 gyereket normálisan felnevelni a fizetésekből, a fiatalok nagy része kivándorolna, az kit érdekel? A nyugger a tévé előtt döglik 8 órában, de ő él a legjobban az országban, ő a szent tehén, aminek minden párt udvarol. Ez az ostoba magyar nép majd megkapja Kolompáréktól 20 év múlva, ami jár neki.

Bogyó 2 2014.04.18. 10:41:30

@Kivlov: Sajnos kinyírták, de azért is mert naívan állt hozzá a dolgokhoz, rossz taktikus és ez a politikában nem megy. Sajnos ez akkor a nemzetközi szintű politikában is megkérdőjelezi az alkalmasságát. Mert lehet valaki jó szakember, de ne legyen átverhető széplelkű, mert akkor nem alkalmas az első számú vezető szerepére. Az se jó ha valaki ügyes minden hájjal megkent gazember, de az se, ha balfék. Sajnos nekünk csak ilyenek jutnak.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.04.18. 10:42:28

@Blogger Géza:

Gyurcsány alatt Bajnai a halálba kergeti az embereket, Viktor alatt emberségesen, szelíden, humánusan, kulturáltan bezárnak a gyárak.

Te aljas, gerinctelen szarházi. :DDDD

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.18. 10:42:43

"Bajnai színrelépésének egyetlen értelme az lett volna, hogy egy hiteles (hahaha, jó szándékú (HAHAHA) és jólelkű ember (MUHAHAHA) képviselje az ellenzéket. "

És azóta is folyamatosan nevetek...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.04.18. 10:44:25

@Blogger Géza:

Persze a gyárbezárást nem adja majd át az elmeháborodott főnököd.

Bogyó 2 2014.04.18. 10:45:33

@novecento: De kérdés, hogy a társadalom jogosan érzi ezt vagy csak azért, mert hitelrontás, lejáratás, karaktergyilkosság történt és nincs terepe, ahol tisztázhatná magát.
Ahol Simon Gábor ügyét heteken át napi 15 percen keresztül sugározták, Mészáros Lőrinc vagy Rogán ügye meg még csak cáfolat erejéig se jut el a média 70%-ába, ahol Simicska nevét a közmédiát bámuló rezsicsökkentésre beizguló tömegek nem is ismerik, ott minden elképzelhető.

Narancskommunista (törölt) 2014.04.18. 10:49:09

@Bogyó 2:
Na én is rühellem ezt a felfogást. A saját és pártja szemszögéből persze, hogy az a jó politikus, aki jól el tudja adni magát, de nehogy már nekünk választópolgároknak ez legyen a pozitívum. Azért tapsoljunk, mert jó a marketingje valakinek, ergo jól tud minket manipulálni?

shm 2014.04.18. 10:51:29

@Annyátok:

"Igen, Gyurcsánnyal az a baj, hogy van. Ha majd nem lesz, akkor Bajnaival lesz az a baj, hogy van. Ha majd nem lesz, akkor Konrád György a következő.... Csak a baj van."

Hozzáállás kérdése. A jobboldal számára nemhogy baj, hogy ők vannak, de egyenesen ajándék.

Az igazán szép az lett volna, ha begyűrik a teljes LMP-t is, az már középtávon probléma lehet, hogy akad bárki baloldalon, akire nem lehet egy 'elkúrtákkal' rálegyinteni

shm 2014.04.18. 10:52:54

@Bogyó 2:

"De kérdés, hogy a társadalom jogosan érzi ezt vagy csak azért, mert hitelrontás, lejáratás, karaktergyilkosság történt és nincs terepe, ahol tisztázhatná magát.
Ahol Simon Gábor ügyét heteken át napi 15 percen keresztül sugározták,"

Szegény Simon, mint az aljas karaktergyilkosság áldozata. :D Önmagatok paródiái vagytok.

Novecento · http://novecento.blog.hu/ 2014.04.18. 11:00:52

@Bogyó 2: Arra akartam rámutatni, hogy a bírósági jogszolgáltatás, és a társadalom igazságérzete nem feltétlen esik egybe.
Nyerhet Bajnai akárhány pert, ha a társadalom nagy része gazembernek tartja.
Az emberek vidéken úgy gondolják, hogy a libatenyésztőket csúnyán átverték ebben az ügyben.
Sőt azt is gondolják, hogy az országot pedig kirabolták, még akkor is ha ez a törvények betartásával történt.

Bogyó 2 2014.04.18. 11:09:26

"Ugyan Schiffer és a maradék LMP még makacsul ragaszkodik ahhoz, hogy Orbánt Gyurcsánynak köszönhetjük és innen is látszik, hogy egykutyák, de ez kezd olybá tetszeni, mintha Petőfit okolnánk Haynauért. Egyfelől marhaság, másfelől aljasság."

Szerintem meg marhaság ezt másképpen látni. Kérdeztél te olyanokat akik a kétharmadra szavaztak, de azelőtt nem voltak elvakult jobbosok? Emlékszel a vizitdíjas népszavazásra? A 2009-es EP választásra? Gyurcsány népszerűsége a béka feneke alá került Öszöd után, és eléggé elítélhető módon nem vonta le európai módon a konzekvenciákat, hanem erőlködött még, végül már bohózatba illő miniszterelnök-keresésbe fullasztva a pártját. Igen, Gyurcsány felelőssége nagyon nagy a 2/3-adban, hiába aljasság szerinted ezt állítani. Schiffernek teljesen igaza van.

J.László 2014.04.18. 11:13:13

Ti ültök fordítva a lovon. A gazdatestetek is kezdi már észrevenni.

Bogyó 2 2014.04.18. 11:15:12

@novecento: Értem én, de ha nem ez az igazság, akkor az nagyon nagy baj. Akkor itt a társadalom át van verve. Persze, tudjuk, hogy egy csomó szempontból igen, de ez egy plusz.

@shm: Látod a példád a tipikus szövegösszefüggésből való kiragadás.
Nagyon jól tudod, hogy a karaktergyilkosság Bajnaira vonatkozik, nem Simonra.

Simon csak azért van említve, mert az ügye már őrjöngésig fajuló hisztéria lett a híradóban a kétségtelenül jogosan elítélhető ügye, -érdekes a választás óta már nem is emlegetik - míg a másik oldal dolgai agyon vannak hallgatva.
Ügyes. Nem akarsz a közmédiának dolgozni? Van hozzá tehetséged.

Bogyó 2 2014.04.18. 11:21:31

"Orbán hazardírozott és bejöttek neki a cinkelt lapok.

Ugyanakkor egy elkötelezett demokrata a választási rendszert nem bizergálja, csak olyan távolságból, amelyik nem változtatja meg azokat a szabályokat, amelyekkel őt magát megválasztották. Egyszerűbben szólva, a választási rendszer csak a következő választás utáni választáskor módosulhat lényegében."

Ez pontosan így van.
Szerintem nincs olyan normális demokrácia ahol szavazói kisebbségből lehet alkotmányozni egyedül. Ráadásul úgy, hogy csak egy kamarás parlament fogadja el és népszavazás se kell hozzá.

Erre szokták írni itt jobbosok, hogy ebben az országban nem működnek a dolgok, ha megegyezés kell. Magyarul, inkább legyen diktatúra, csak haladjanak már a dolgok. Jó kis felmentés. Miközben pont miattuk nem szokott lenni megegyezés semmiben, a Gyurcsány-kor tipikus példája ennek. Minden megfúrtak, olyat is, amit most ők vettek be.

borzimorzi 2014.04.18. 11:33:28

@Balt: Nemcsak úgy érzik, hanem tényszerűen Konrád műve is:

www.youtube.com/watch?v=qhcjwacBK2A

Üdv:
b

Blogger Géza 2014.04.18. 11:37:42

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Miért, Gyurcsány meg Bajnai hány gyárbezárást adott át? :D Ne feledjük, 2002-2010 között megduplázódott a munkanélküliség, szerencsére azóta csökkenő pályán van...

Blogger Géza 2014.04.18. 11:41:58

@Bogyó 2: Pontosan, nem fizették ki a leadott libák árát.

Blogger Géza 2014.04.18. 11:49:10

@Bogyó 2: "Szerintem nincs olyan normális demokrácia ahol szavazói kisebbségből lehet alkotmányozni egyedül. Ráadásul úgy, hogy csak egy kamarás parlament fogadja el és népszavazás se kell hozzá."

Akkor Magyarország már 1990-ben sem volt normális, ugyanis a 24%-os támogatottsággal bíró MDF és a 21%os támogatottsággal bíró SZDSZ-nek simán megvolt a 2/3-a és új alkotmányos szabályokat hoztak 1990-ben, és persze erről nem volt népszavazás sem.

Magyarországon még soha nem volt népszavazás az alkotmányról. Németországban sem. Nagy-Britanniában sem. (Amennyire tudom, az USA szövetségi alkotmányáról sem volt soha.) Csupa nem normális ország...

helci 2014.04.18. 12:26:47

@Bogyó 2:

"Nagyon jól tudod, hogy a karaktergyilkosság Bajnaira vonatkozik, nem Simonra."

Bajnai nem lehetett karektergyilkosság áldozata, mert soha nem is volt semmiféle karaktere. A Fidesz cöfös segédcsapatainak plakátkampánya nem Bajnai nemlétező karakterét gyilkolta, hanem annak az elképzelésnek az illúzióját rombolta le, hogy ezt a hatodrangú helyezkedőt mint az MMSZP-től és Gyurcsánytól független 'pártonkívüli szakértőt', a balliberális brancsot meghaladó megváltót forgalmazza. De ennek valójában a cöf ellenkampánya nélkül sem volt semmiféle realitása.

helci 2014.04.18. 12:28:12

@Bogyó 2:

"Nem akarsz a közmédiának dolgozni?"

Nem. A fidesznyaloncokat is ugyanannyira megvetem, mint benneteket.

borzimorzi 2014.04.18. 12:38:59

@Blogger Géza: Nem tisztem mentegetni Bajnait, mert tényleg jobb lett volna, ha értesítette volna a leányvállalati vezetőket, hogy az Orbán-kormány piactorzító intézkedései, elsősorban a konkurens Bábolna kitömése közpénzzel a Hajdú-Bét csődjéhez fognak vezetni hosszú távon, és utasította volna őket arra, hogy a beszállítókat is tájékoztassák a megnövekedett kockázatról. Beleértve az arról szóló figyelmeztetést is, hogy sajnos, nem garantálható az összes liba kifizetése, tehát csak annyit termeljenek, amennyit, ha minden kötél szakad, maguk is ki tudnak vinni a hetipiacokra. Ezt törvény nem írja elő, de így lett volna tisztességes. OK.

De azt azért tudnod kellene neked is, hogy egy 100+ leányvállalatból álló cégkonglomerátum vezérigazgatója nem tehető közvetlenül felelőssé az összes kis leányvállalat ügyééért. Konkrétan, ha bemégy a bevásárlóközpont vécéjébe és feltöri az ócska papír az aranyeredet, arról nem a bevásárlóközpontokból álló hálózat vezérigazgatója tehet.

Viszont egy dolog biztos: vállalkozni kockázatos. Ha bejön, sokat is lehet nyerni. De ha nem, befigyel a csőd. Mármost a ki nem fizetett libatenyésztők 99%-a nem lett öngyilkos. Nagy valószínűséggel több lábon álltak, és ha nem jött be a libázás, akkor bejött nekik a nyúltartás, a szőlőművelés, vagy akár a mezőgazdasági gépek szerelése. Aztán volt nekik olyan családjuk, amelyik önmagukért szerette őket, nem a pénzért, amit rájuk költött, ugyebár. Meg volt olyan párjuk, akivel meg lehetett beszélni a dolgot, beleértve a kudarcot is. Egy ember öngyilkossága soha, de soha nem egy dolog miatt van. Sokkal több dolognak kell ahhoz összejönnie, mint pár libának meg némi anyagi veszteségnek. És azzal, hogy a családtagok köpködik Bajnait, azzal is csak a környezetüket hülyítik, nehogy már megkérdezze valaki, hogy és mi minden volt még az oka?

Üdv:
b

shm 2014.04.18. 12:44:27

@borzimorzi:

A hajdúbétezés szimplán a magyar mocsár szokásos sárdobálása, ettől Bajnai még lehetne elsőrangú gazdasági szakember és a közjóért élő államférfi is.

A libás afférnak semmi köze ahhoz, hogy nem az.

high up! 2014.04.18. 12:57:16

@Blogger Géza: "Ne feledjük, 2002-2010 között megduplázódott a munkanélküliség, szerencsére azóta csökkenő pályán van..."

jaj te kis Mucsurin termék (gy.k.: matrollcsi-barczagyuri genetikai keveréke)

Már a legsuttyóbb Birkamenetes is tudja, hogy a KSH maga ismeri el már vagy több mint egy éve minden hónapban, hogy a MEGKÉRDEZÉSEN alapuló becslés teljesen használhatatlan EGZAKT kijelentésekre a foglalkoztatpttság alakulásáról.

Én már vagy féltucatszor mondtam el ezt a kis mongolidióta fidesztroll fejednek, de látom olyan vagy mint egykoron a munkásőrők: a végsőkig kitartottak a hülyeagyuk mellett.

Trollocskám, a KSH-nak van Vállalati megkérdezésen alapuló EGZAKT statisztikája, ez pedig már évek óta kimutatja, hogy CSÖKKENT A MUNKAHEYLEK SZÁMA 2010 óta.

De persze a magadfajta maTROLLcsi tanítványok hihetik, hogy miközben az elmúlt 3 évben összesen(!!!) nőtt a magyar GDP 1%-ot (azt is a 4%-os súlyú mezőgazdaságból), addig emellett a PANGÁS mellett munkahelyek 100 ezrei teremtődnek.

Ti fidióták még a komcsiknál is suttyóbb népség vagytok.

Blogger Géza 2014.04.18. 13:06:32

@high up!: Frászt használhatatlan, egész Európában ezt használják. (És Magyarországon sem 2010 óta használják így.) Az intézményi statisztika sokakat nem ér el.

De megnézheted az OFSZ teljen egzakt, nem statisztikai módszerrel készített adatait. Ott is látszik ugyanez a trend, a munkanélküliség látványos csökkenése.

Blogger Géza 2014.04.18. 13:34:43

@borzimorzi: 2001-ben a Hajdú-Bét még nyereségesen működött. Az igazi bajok utána jöttek. De tetten érhető a tulajdonosi felelősség kétféle értelmezése a két cégnél. A Bábolnát megmentette a tulajdonosa, a Hajdú-Bétet meg kiürítetek, amennyire lehetett, hogy a libatenyésztők szívják meg a legjobban.

borzimorzi 2014.04.18. 16:10:53

@shm: Nu, hát akkor talán nem libásozni kell, mint a csúti fideszdroidok, hanem pontról pontra kimutatni és bebizonyítani, hogy miért nem jó Bajnai miniszternek. (Min.elnöknek amúgy Mesterházyt indították.)

Na, az meg nem ment a Fidesznek, mert a pofa helyből felkészültebb, mint Orbán bármelyik minisztere nekifutásból.

Maradt a libásozás. :-((( A magyar politikai élet színvonala pedig már a bányászbéka sejhajától is kilométerekkel lejjebb került.

Üdv:
b

.Lel. 2014.04.19. 09:21:39

@high up!: Otthon minden rendben van? Végy egy mély levegőt és próbáld újra nyáladzás nélkül, ok? Egyébként az milyen, hogy ugyanazt a kreténséget ismételi napról napra egy ilyen magadfajta "hülyemagyar"? :D Ez a "get a life" kategória!

Lilla50 2014.04.25. 11:27:52

Huh! de régóta hiányzott ez a blog (író) nekem!

Bajnai SZERINTEM elkövetett egy hibát 2012. októberében. Az internetes egyszemélyű, de jól megválasztott névvel elindult "milla" nevű faceoldal által szervezett bázisdemokráciát propagáló később egyesületté szerveződött tömörülés színpadára állt --és hátat fordított és azt ki is fejezte többször GyF-nek, aki pedig politikai pályatársa volt.
akkor a dk már egy éve önálló párt volt!
Most majdnem az eredeti 2012-es állapot van! (a "milla"-t illetően biztosan!)
SZERINTEM Bajnai kanossáját ez a tévedés okozta!
Pedig olyan anyagai voltak az ország jobbítására vonatkoztatva addigra elkészítve, hogy ihaj!
A fiókban maradtak ! Sajnos!

Bajnai nem tudott összefogást létrehozni---pedig az volt a küldetése.

Hogy mi lesz később?! Nem tudni, de új arcok azok kellenének!
Hiába következetes a dk és elnöke-- nehezen tudja bizonyítani a rágalmazó közegben--
.............

DFK 2014.07.14. 13:14:35

@Bogyó 2: nem fizették ki a libák árát.

fog- és Bulawayo magiszter 2014.07.15. 00:32:07

@borzimorzi: a droidozásotoktól többen okádnak ebben az országban, mint a libázástól. Persze annak esélye, hogy ezt felfogd, és megfelelelő következtetést vonj le belőle, kb. zérus.
süti beállítások módosítása